Pazar, Kasım 26, 2006

BİR FIKRA

Tarih öğretmeni, derste dalga geçen, arka sıradaki çocuğu tahtaya kaldırır:
?Kartaca Savaşları?nı kim yaptı??
?Valla billa, ben yapmadım öğretmenim!?
Zil çalar, öğretmen koridorda matematik öğretmeniyle karşılaşır ve durumu anlatır:
?Kartaca Savaşları?nı kim yaptı, diyorum. Yemin edip ben yapmadım, diyor??
Matematikçi teselli eder:
?Aldırma hocam, bunlar böyledir, hem yaparlar, hem yapmadım, derler??
Tarihçi iyice sinirlenir ve müdürün odasına dalar ve olanları anlatır. Müdür öğretmeni yatıştırmak ister:
?Üzülme hocam, bakanlığa yazar, bu savaşı kim yapmış, sorarız!?
Tarihçi çıldıracak noktaya gelir ve doktara giderek 15 gün istirahat alır. İzin bitip sakinleşmiş olarak okula döndüğünde bakanlıktan kendisine bir mektup gelir:
?Ödenek olmadığından bu yıl Kartaca Savaşları yapılmayacaktır!?